MEPA STAN
Izjava o privatnosti
Nama je Vaša privatnost bitna -
otkrijte kako je čuvamo.
otkrijte kako je čuvamo.
Ova politika privatnosti je posljednji put izmijenjena:
15 studenog, 2023
Društvo MEPA STAN d.o.o. bavi se upravljanjem i održavanjem stambenih i drugih objekata. U svom poslovanju obrađuje određene osobne podatke, zbog čega donosi ovu Politiku privatnosti, a koja se odnosi na cjelokupno poslovanje društva, što uključuje i obradu podataka nastalu korištenjem ove web stranice.
Ova Politika opisuje koje podatke u svom poslovanju prikuplja i obrađuje društvo MEPA STAN d.o.o., koja je osnova i svrha takve obrade te koja su prava ispitanika.
Svi pojmovi koji se koriste u ovo tekstu definiraju se na isti način na koji su definirani u Uredbi (EU) 2016/679 Europskog Parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka; u daljnjem tekstu: GDPR).
Molimo vas da ovu Izjavu pročitate pažljivo kako biste saznali kako skupljamo, obrađujemo, štitimo ili na bilo koji drugi način koristimo vaše osobne podatke.
Ova Politika opisuje koje podatke u svom poslovanju prikuplja i obrađuje društvo MEPA STAN d.o.o., koja je osnova i svrha takve obrade te koja su prava ispitanika.
Svi pojmovi koji se koriste u ovo tekstu definiraju se na isti način na koji su definirani u Uredbi (EU) 2016/679 Europskog Parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka; u daljnjem tekstu: GDPR).
Molimo vas da ovu Izjavu pročitate pažljivo kako biste saznali kako skupljamo, obrađujemo, štitimo ili na bilo koji drugi način koristimo vaše osobne podatke.
Voditelj obrade je MEPA STAN d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Ulica Ivane Brlić Mažuranić 31, OIB: 39777918920 (u daljnjem tekstu: Voditelj obrade, odnosno mi, naše i sl.).
Kontakt podaci:
E-mail: info@mepastan.hr
Tel.: +385 1 6187 362
Kontakt podaci:
E-mail: info@mepastan.hr
Tel.: +385 1 6187 362
Ispitanik je svaki pojedinac čiji se identitet može utvrditi, odnosno osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca. Imajući u vidu djelatnost kojom se bavi Voditelj obrade, ispitanik bi prvenstveno mogao biti:
1. Suvlasnik nekretnine koja nam je povjerena na upravljanje
2. Predstavnik suvlasnika nekretnine koja nam je povjerena na upravljanje
3. Treće osobe koje su odnosu najma ili zakupa sa nekim od suvlasnika
4. Radnici naših kooperanata (dobavljača) odnosno drugih poslovnih partnera
5. Naši radnici ili od nas angažirane osobe.
6. Kandidati za radno mjesto kod nas
7. Posjetitelji naše Web stranice
1. Suvlasnik nekretnine koja nam je povjerena na upravljanje
2. Predstavnik suvlasnika nekretnine koja nam je povjerena na upravljanje
3. Treće osobe koje su odnosu najma ili zakupa sa nekim od suvlasnika
4. Radnici naših kooperanata (dobavljača) odnosno drugih poslovnih partnera
5. Naši radnici ili od nas angažirane osobe.
6. Kandidati za radno mjesto kod nas
7. Posjetitelji naše Web stranice
Vaše osobne podatke u pravilu prikupljamo kada nam ih date svojom voljom. To se može dogoditi u sljedećim situacijama:
Međutim, Vaše osobne podatke možemo dobiti i od trećih osoba odnosno drugih izvora, npr.:
Trebali biste imati na umu da se neosobne informacije i podaci mogu automatski prikupljati putem naših Internet servera ili korištenjem „kolačića“. Našu politiku o kolačićima možete pričitati ovdje.
Primjeri informacija o Vašem korištenju stranice uključuju: najposjećenije i najgledanije stranice i poveznice na našoj web stranici, broj ispunjenih obrazaca, vrijeme provedeno na stranici, najpopularnije ključne riječi koji korisnike vode do naše stranice, vaša IP adresa, informacije koje se skupljaju putem kolačića, podaci vašeg uređaja poput postavki hardwarea, sistemske aktivnosti, vrste pretraživača itd.
- Neposrednim kontaktom (osobno, telefonski, e-mailom) s našim djelatnicima
- Korištenjem ove Web stranice, točnije popunjavanjem i slanjem kontakt obrasca i/ili prijave na newsletter ili registracijom na naš sustav eObjekt i/ili eRačun
- Korištenjem svojih (su)vlasničkih prava u smislu glasovanja putem online obrazaca koje Vam eventualno dajemo na raspolaganje (pristup obrascu moguć je samo putem QR koda koji se suvlasnicima šalje pisanim putem
Međutim, Vaše osobne podatke možemo dobiti i od trećih osoba odnosno drugih izvora, npr.:
- Od predstavnika suvlasnika kako je to nužna radi poštivanja ugovornih obveza
- Prijašnjeg upravitelja Vaše nekretnine kada ju preuzimamo radi upravljanja
- zakonskih zastupnika ili punomoćnika suvlasnika kao i ranijih suvlasnika
- Određenih trećih osoba – npr. agencije za nekretnine prilikom otuđivanja posebnog dijela nekretnine
- tijela koja obavljaju službu od javnog interesa (javni bilježnik, MUP i sl)
- javne baze podataka (npr. zemljišne knjige, katastar i sl.)
Trebali biste imati na umu da se neosobne informacije i podaci mogu automatski prikupljati putem naših Internet servera ili korištenjem „kolačića“. Našu politiku o kolačićima možete pričitati ovdje.
Primjeri informacija o Vašem korištenju stranice uključuju: najposjećenije i najgledanije stranice i poveznice na našoj web stranici, broj ispunjenih obrazaca, vrijeme provedeno na stranici, najpopularnije ključne riječi koji korisnike vode do naše stranice, vaša IP adresa, informacije koje se skupljaju putem kolačića, podaci vašeg uređaja poput postavki hardwarea, sistemske aktivnosti, vrste pretraživača itd.
Gledamo da prikupljamo samo one podatke koji su apsolutno nužni za izvršenje ugovornih i zakonskih obveza odnosno za kvalitetno i učinkovito pružanje naših usluga.
Podaci koje prikupljamo mogu biti (ovisno o okolnostima):
Podaci koje prikupljamo mogu biti (ovisno o okolnostima):
- ime i prezime, datum rođenja, osobni identifikacijski broj, prebivalište/boravište
- adresa, telefonski broj, e-mail
- zemljišnoknjižni podaci/podaci iz katastra
- podaci o zaposlenju i o postojećem zaduženju
- podaci o bankovnim računima i uzdržavanim osobama, podaci o obrazovanju, medicinski podaci u slučaju ozljede na radu, podaci iz životopisa (ovo sve u odnosu na naše zaposlenike)
Podatke obrađujemo prvenstveno kako bismo ispunili ugovorne i zakonske obveze u odnosu na djelatnost kojom se bavimo. Konkretno, ti podaci su nam potrebni kako bismo mogli učinkovito upravljati nekretninama koje su nam povjerene, što uključuje radnje poput organizacije raznih radova na zgradama i hitnih intervencija, komunikacije sa predstavnicima suvlasnika kao i općenito sa svim suvlasnicima, ali i za osiguranje naplate pričuve (slanje opomena, pokretanje ovršnih postupaka, prijave u stečajne/likvidacijske postupke i sl.).
Podaci su nam također nužni radi redovnog poslovanja, koje uključuje odgovore na Vaša pitanja i sugestije, ali i izvješćivanje suvlasnika o raznim pitanjima financijske, pravne, tehničke i druge naravi.
Ponekad nam se sa zahtjevima obraćaju nadležna tijela ili smo na drugi način obvezni udovoljiti zakonskim zahtjevima, a koje radnje u sebi nužno sadržavaju obradu osobnih podataka.
U odnosu na našu Web stranicu, podaci koje prikupljamo potrebni su nam radi personalizacije Vašeg korisničkog iskustva odnosno generalnog poboljšanja naše web stranice.
Ne koristimo alata ni procese koji podrazumijevaju automatizaciju.
Podaci su nam također nužni radi redovnog poslovanja, koje uključuje odgovore na Vaša pitanja i sugestije, ali i izvješćivanje suvlasnika o raznim pitanjima financijske, pravne, tehničke i druge naravi.
Ponekad nam se sa zahtjevima obraćaju nadležna tijela ili smo na drugi način obvezni udovoljiti zakonskim zahtjevima, a koje radnje u sebi nužno sadržavaju obradu osobnih podataka.
U odnosu na našu Web stranicu, podaci koje prikupljamo potrebni su nam radi personalizacije Vašeg korisničkog iskustva odnosno generalnog poboljšanja naše web stranice.
Ne koristimo alata ni procese koji podrazumijevaju automatizaciju.
Pravna osnova za obradu ovisi o okolnostima samog slučaja, a u nastavku donosimo pregled uobičajenih situacija:
- Ako ste (su)vlasnik, osnova za obradu osobnih podataka u pravilu jest je Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima, kao i sklopljeni međuvlasnički ugovori i ugovori o upravljanju stambenim zgradama te sama obveza izvršavanja ugovora kojih je ispitanik ugovorna strana kao suvlasnik.
- Ako nam se obraćate koristeći našu kontakt-formu na webstranici, ili koristite sustav e-Objekt ili e-Račun, obrada se odvija temeljem Vaše privole. Obrada podataka na webstranici putem kolačića se odvija također temeljem privole posjetitelja (uz iznimku tzv. funkcionalnih kolačića bez kojih webstranica ne može uredno raditi).
- Ako ste naš radnik, pravna osnova za obradu osobnih podataka je Zakon o radu te Zakon o zaštiti na radu, kao i svi primjenjivi podzakonski propisi, ali i sam ugovor o radu, a sve sa svrhom ispunjavanja prava i obveza iz radnog odnosa.
- Ako ste kandidat za posao kod nas, pravna osnova za obradu osobnih podataka kandidata za posao je privola. Vaše životopise u slučaju neodabira odmah i trajno brišemo.
- Ako ste naš dobavljač/poslovni partner, pravna osnova za obradu osobnih podataka je ugovor, a sve sa svrhom ispunjavanja prava i obveza iz ugovornog odnosa.
Osnovni nam je cilj da Vaše podatke ne dijelimo, odnosno da ih dijelimo s minimalnim brojem subjekata, a i to samo ako za to postoje opravdane okolnosti (u pravilu ugovorna ili zakonska obveza). Pazimo na to da uvijek dijelimo samo minimum apsolutno nužnih osobnih podataka.
Podatke u takvim okolnostima dijelimo sa:
U pravilu podatke ne prosljeđujemo u treće zemlje, odnosno izvan granica Republike Hrvatske. Ako bi se javila takva potreba, podaci neće biti preneseni prije nego što se uvjerimo da su na snazi odgovarajuće zaštitne mjere i standardi.
Podatke u takvim okolnostima dijelimo sa:
- predstavnikom suvlasnika
- drugim suvlasnicima (ako je to nužno radi uređenja suvlasničkih odnosa,
- kooperantima/dobavljačima radi izvođenja radova (na samim nekretninama, našoj opremi i sl.)
- poreznim/pravnim/računovodstvenim savjetnicima (uz preduvjet da su vezani profesionalnom tajnom, ugovornim klauzulama o povjerljivosti i sl.)
- nadležnim tijelima- ako tako zahtijeva primjenjivo lokalno ili europsko zakonodavstvo
- drugim upraviteljima ukoliko nekretnina mijenja postojećeg upravitelja.
U pravilu podatke ne prosljeđujemo u treće zemlje, odnosno izvan granica Republike Hrvatske. Ako bi se javila takva potreba, podaci neće biti preneseni prije nego što se uvjerimo da su na snazi odgovarajuće zaštitne mjere i standardi.
Dakako da gledamo da Vaše podatke obrađujemo samo onoliko dugo koliko je to nužno, a nakon toga da ih trajno brišemo/uništimo, međutim, neke podatke smo temeljem zakona dužni čuvati nešto dulje.
Svakako moramo obrađivati Vaše podatke barem onoliko dugo koliko ste suvlasnik nekretnine kojom upravljamo. Nakon toga ih čuvamo još barem 3 godine ukoliko iz razdoblja Vašeg vlasništva postoje neplaćeni obroci pričuve ili druga potraživanja. Ako postoje sudski ili drugi postupci u kojima se strana, Vaši podaci obrađivati će se onoliko dugo koliko ti postupci traju. Kada se podaci obrađuju u računovodstvene svrhe, pohranjeni su najmanje 11 godina, sve sukladno zakonskim propisima o računovodstvu.
Neki podaci čuvaju se trajno (tu se u pravilu radi o podacima koji se odnose na radnopravne odnose).
Voditelj obrade vodi evidenciju obrade osobnih podataka, a u kojoj je detaljno opisano koliko dugo se obrađuju podaci.
Svakako moramo obrađivati Vaše podatke barem onoliko dugo koliko ste suvlasnik nekretnine kojom upravljamo. Nakon toga ih čuvamo još barem 3 godine ukoliko iz razdoblja Vašeg vlasništva postoje neplaćeni obroci pričuve ili druga potraživanja. Ako postoje sudski ili drugi postupci u kojima se strana, Vaši podaci obrađivati će se onoliko dugo koliko ti postupci traju. Kada se podaci obrađuju u računovodstvene svrhe, pohranjeni su najmanje 11 godina, sve sukladno zakonskim propisima o računovodstvu.
Neki podaci čuvaju se trajno (tu se u pravilu radi o podacima koji se odnose na radnopravne odnose).
Voditelj obrade vodi evidenciju obrade osobnih podataka, a u kojoj je detaljno opisano koliko dugo se obrađuju podaci.
Na našoj web stranici ne nudimo niti pružamo usluge ili proizvode trećih strana već samo informacije o njima.
Kako biste saznali kako koristimo kolačiće, pročitajte našu politiku o kolačićima na Politika o kolačićima.
Kako bismo zaštitili osobne podatke koje šaljete preko ove web stranice, koristimo fizičke, tehničke i organizacijske mjere sigurnosti. Kontinuirano nadograđujemo i testiramo našu sigurnosnu tehnologiju. Ograničavamo pristup Vašim osobnim podacima samo onim zaposlenicima koji trebaju znati te informacije kako bi Vam pružili neke koristi ili usluge. Osim toga, educiramo naše zaposlenike o važnosti povjerljivosti podataka te čuvanju privatnosti i zaštiti Vaših podataka.
Sve upite u svrhu ostvarenja Vaših prava molimo da uputite na info@mepastan.hr, i Vašem zahtjevu udovoljit ćemo besplatno. Na vaše upite i zahtjeve odgovaramo u roku od 30 dana. Ako iz nekog razlog ne možemo ispuniti Vaš zahtjev, poslat ćemo Vam objašnjenje o tome zašto nismo mogli udovoljiti istom.
Podložno preduvjetima sadržanima u GDPR-u, imate čitav niz prava koja opisujemo u nastavku:
Molimo da uzmete u obzir da imamo pravo, ako bi Vaš zahtjevi bili očito neutemeljeni (čak i ako je samo jedan) ili pretjerani, osobito zbog njihova učestalog ponavljanja: (a) naplatiti razumnu naknadu uzimajući u obzir administrativne troškove pružanja informacija ili obavijesti ili postupanje po zahtjevu; ili (b) odbiti postupiti po zahtjevu.
Podložno preduvjetima sadržanima u GDPR-u, imate čitav niz prava koja opisujemo u nastavku:
- Ako želite znati posjedujemo li i obrađujemo Vaše osobne podatke (te koji su to podaci i što s njima radimo), ili ako želite pristupiti osobnim podacima koje imamo o Vama, molimo Vas da nas kontaktirate info@mepastan.hr (pravo na pristup).
- Imate pravo na ispravak osobnih podataka koje posjedujemo ako su oni netočni ili ih treba ažurirati.
- Pod određenim okolnostima, uz određene iznimke, možete zatražiti da izbrišemo Vaše podatke ili prestanemo s njihovom obradom. Imajte u vidu da određene podatke moramo obrađivati kroz određeno razdoblje, bilo zbog zakonskih obveza ili zbog ugovornih obveza. Možete tražiti da prestanemo koristiti Vaše osobne podatke u svrhe izravnog marketinga.
- Imate i pravo na ograničenje obrade, ako neki od obrađivanih podataka ne bi bili točni, međutim istodobno ne želite da se podaci brišu već da se ograniči korištenje istima, ili ako nam podaci više nisu potrebni za predviđene svrhe, međutim Vi ih želite zadržati zbog vlastitih opravdanih potreba (tj. postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva).
- Uz pravo na pristup možda ćete istodobno koristiti pravo na mogućnost prijenosa podataka. To znači da Vam podatke prenosimo u strukturiranom obliku, u uobičajenom strojno čitljivom formatu, ako te podatke obrađujemo na temelju suglasnosti koju ste nam dali i koju možete opozvati ili radi ispunjenja našeg ugovora i ako se obrada vrši s pomoću automatiziranih procesa.
- Pravo na prigovor imate ukoliko Vaše podatke obrađujemo radi izvršenja zadaća od javnog interesa ili pri izvršavanja službene ovlasti ili se prilikom njihove obrade pozivamo na naše legitimne interese.
- Ako se obrada temelji na Vašoj privoli, istu možete povući u bilo kojem trenutku. Povlačenje Vaše privole imat će učinke samo za buduću obradu. Obrada izvršena prije povlačenja privole ostaje valjana.
- Ako niste zadovoljni našom reakcijom na Vaš upit, ili ako niste zaprimili odgovor u roku od 30 dana od dana predaje svoje zahtjeva, imate pravo na pritužbu nadzornom tijelu, odnosno Agenciji za zaštitu osobnih podataka. Zahtjev za utvrđivanje povrede prava Agenciji se predaje (i) osobno (usmeno na zapisnik), ili (ii) pisanim putem na adresu: Agencija za zaštitu osobnih podataka, Selska cesta 136, 10 000 Zagreb, ili (iii) ispunjavanjem online obrasca na web stranici Agencije (www.azop.hr) , ili (iv) e-mailom: azop@azop.hr, ili (v) faksom na broj: 01/ 46-090-99.
Molimo da uzmete u obzir da imamo pravo, ako bi Vaš zahtjevi bili očito neutemeljeni (čak i ako je samo jedan) ili pretjerani, osobito zbog njihova učestalog ponavljanja: (a) naplatiti razumnu naknadu uzimajući u obzir administrativne troškove pružanja informacija ili obavijesti ili postupanje po zahtjevu; ili (b) odbiti postupiti po zahtjevu.
U slučaju promjena ove Izjave, obavijestit ćemo Vas o tome na ovoj stranici.